Friday 13 October 2017

Best Forex Strategi For Konsistente Organisasjoner


Forex Trading Strategy. Nick s Forex pris Handlingsstrategi. Velkommen til den siste utgaven av Forex tradingstrategien. Min Forex trading strategi er helt basert på pris handling, ingen indikatorer, ingen forvirrende teknikker, bare ren pris. Jeg har utviklet, tweaking, og bedre prisstrategien siden 2005 Denne handelsstrategien er ti år i å gjøre det har overlevd store endringer i markedsforhold, høy volatilitetsperioder, lave volatilitetsperioder og alt annet Forex-markedet har kastet på det. Og det er skjønnheten i handler en prishandlingsstrategi. Indikatorbaserte strategier er låst til markedsforholdene de ble opprettet for. Prisaksjonen er flytende, tilpasser seg lett til endrede forhold, til forskjellige par, til forskjellige tidsrammer og til og med til forskjellige handelsfolk. Viktigst er prishandlingen tillat Du skal holde din handel enkel. Å holde din handel enkel. Hovedprinsippet i min Forex trading strategi er å holde trading enkelt jeg er imot over complica ting handel Fordi jo enklere strategien din er, desto mer effektiv vil du være som handelsmann. En av de viktigste målene med min prishandlingsstrategi er å holde mine diagrammer rene. Det eneste jeg legger på diagrammer, er støtte - og motstandsområder jeg bruker disse støtte - og motstandsområdene i forbindelse med lysestakeanalyse for handel med Forex Packing, mine diagrammer fulle av indikatorer vil gjøre det umulig for meg å lese prishandlinger. Utvikling uten indikatorer gjør min Forex tradingstrategi enkel, stressfri og svært effektiv. Hva gjør en ren Forex diagram ser ut Her er et bilde av min EUR USD 4-timers diagram. Min rene og enkle Forex trading strategi. Dette diagrammet er klart og lett å forstå, det er ingenting som distraherer deg fra å lese pris. Dette er grunnen til at jeg elsker Forex trading strategi. Noen trading strategier er et absolutt rot av indikatorer Sjekk ut bildet nedenfor, noen mennesker faktisk handel slik. En rotete indikator basert Forex strategi. Hvorfor ville du ønsker å handle som this. Indic Atorer som kreves for denne handelsstrategien. Så å handle med Forex Trading Strategy, bruker jeg ingen indikatorer. Jeg liker vanligvis ikke å bruke Forex-indikatorer, da jeg finner dataene verdiløs, da de lagrer nåværende pris. Hvis du vil være i øyeblikket og ta handler basert på hva som skjer akkurat nå, da må du basere handler på nåværende prishandling. hvor valutapar kan du handle suksessivt ved hjelp av forex pris handling. min forex trading strategi vil fungere på noen valutapar, som er gratis flytende og regelmessig handles. Dette skyldes at metoden min er basert på pris handling. Dette betyr at du kan bruke denne handelsstrategien til å kunne bytte et hvilket som helst valutapar du finner på Forex trading plattformen. Når det er sagt, foretrekker jeg personlig å konsentrere meg om noen få valutapar på en hvilken som helst tid jeg finner det for distraherende å prøve å holde styr på for mange par samtidig. Jeg handler hovedsakelig EUR USD, USD CAD og AUD USD Jeg handler generelt disse valutaparene som de er mest forutsigbare og deres bevegelse er jevnere Du finner ikke tilfeldige hopp med mindre det har vært noen svært uventede nyheter, noe som er ganske sjelden. Hvis du foretrekker å handle en bestemt Forex-økt, for eksempel London, New York og asiatisk økt, velger du de viktigste valutaparene som er aktive på disse tider. Pris Handling Trading fungerer bedre på lengre tidsrammer. Som dette Forex Trading System er basert på pris handling kan du handle enhver tidsramme fra en time og over. Jeg konsentrerer meg hovedsakelig om de en time, fire timers og daglige diagrammer Disse er konsekvent den mest lønnsomme, da mønstrene er enklere å få øye på og føre til mer konsekvent fortjeneste. Typer av prisaksjonsanalyse. I hovedsak bruker jeg to former for prisaksjonsanalyse. Støtte og motstandslinjer. Kanskjeestikkanalyse. Min Forex Trading Strategy. Due til den siste økonomiske usikkerheten og landene mister sine kredittvurderinger etc, valutaer er ikke trading som de normalt ville Dette har ført til at jeg bare handler omvendelser. Jeg ser etter Sterke reverseringsoppsett danner på toppen av mine støtte - og motstandsområder Når et mønster skjemaer, som indikerer en reversering, konfigurerer jeg en utløserkurs og går inn i handelen jeg tar flere handler hver uke. Målstrategi Mål og stopp. Mål Mine mål er på gjennomsnittlig 80 pips Stopper Mine stopp er i gjennomsnitt 40 pips. Disse målene og stoppene er forskjellige under forskjellige markedsforhold. Jeg tillater vanligvis prishandling for å bestemme målet mitt og stoppe. Dette betyr at jeg vil lese lysene og sette mitt stopp basert på de siste høyder og nedre A vanlig sted for et stopp vil være over eller under de siste høye eller lave. Hvordan justere handelsstrategien rundt nyhetsutgivelser. Jeg bruker Forex-kalenderen fra å holde oversikt over økonomiske data Statistisk har jeg funnet ut at jeg ikke trenger å unngå trading under high impact nyhetsmeldinger Faktisk, ved å handle gjennom de fleste nyhetsmeldinger, ender jeg med å tjene mer profit. Banks og andre store handelsinstitusjoner betaler millioner for analytikere og data feeds dette tillater dem å lage e ducated gjetning om kommende økonomiske datautgivelser Disse gjetningene er innregnet i pris før dataene slippes ut. Hvis en handel setter inn skjemaer før en stor økonomisk datautgivelse, kan det være et tegn på at store institusjoner er posisjoner selv for utgivelsen. Hvis pris handling er Å fortelle deg om kort, det er vanligvis en grunn. De eneste nyhetene jeg unngår er uforutsigbare nyheter eller svært høye nyhetsnyheter, her er en rask liste. Tal fra sentralbanksledere eller politikere. Renteavtaler eller noe som er direkte relatert til renten. NFP-rapport, navnet ble endret for en stund siden, til rapporten om ikke-gårdsendringsendring. Du bør også passe på viktige politiske møter som toppmøtet i G7 og G8. Det nylig G7-toppmøtet i juni 2015 forårsaket mange uforutsigbare trekk i euro. For det meste kan nyheter bli trygt ignorert. Det eneste jeg ikke gjør er å legge inn en handel som utløses av en pressemelding. Nyhetsbaserte trekk pleier å spore raskt, så hvis jeg har en inngangsutløser fjerner jeg det før noen større pressemelding. Som du kan se, er Forex Trading Strategien enkel og vil tillate deg å lage pips i alle markedsforhold, med nesten hvilken som helst Forex valuta pair. Best Forex Strategy for Consistent Profits. there er en strategi å lage konsekvent fortjeneste i forex selv selvet mitt allerede prøver dette og det fungerer selv om det vil være vanskelig siden ikke mange diskuterer om denne strategien, og det virker som folk har en tendens til å tenke teknisk og grunnleggende er det beste ved å vinne dette spillet for å være ærlig med dere på et tidspunkt svikter teknisk og grunnleggende analyse ikke stor tid, men jeg forstår teknisk og grunnleggende er bare analyse, men det meste av forex-strategien kom i utgangspunktet fra disse analysene, for eksempel News trading grunnleggende intradag teknisk scalping teknisk og etc. Do du noen gang lurt på hvorfor H3ck mest Forex Trader løs alle ganger faktisk noen undersøkelser fortell oss, mindre enn 1 som virkelig suksess i denne Forex industrien først jeg trodde aldri handel forex det er så d4mn vanskelig, la s være ærlige gutter, handel forex ser lett ut, men når vi handler ekte penger, det meste av tiden vi alltid taper, og på grunn av det er det veldig vanskelig å oppnå konsistent fortjeneste i denne bransjen for meg som allerede handler forex i mange mange år endrer det ikke noe, men til en dag fant jeg en interessant strategi som virkelig fungerer for å sikre konsistent fortjeneste først, jeg tviler virkelig på at strategien kan virke på lang sikt, men jeg tester meg selv og jeg er ganske overraskende P. as du kan se, jeg handler i ca 1 år, fra 2014, til nå 19 september 2015 merkelig å være ærlig med dere, denne strategien involverer ikke noe, for eksempel teknisk eller grunnleggende, men det virker for lengre sikt 16k ikke dårlig rett i forrige artikkel Jeg forklarer allerede om strategien jeg e Sikter i utgangspunktet min strategi for å få konsistent fortjeneste, er ved å bruke sikringsstrategi som du kan se, jeg handler bare om 2 ganger, selv om du ser det er 6 handel som jeg lager, men jeg handler bare 2 siden min syatem bruker orga nic hedging. Not mange forex trader bruker organisk sikring for å sikre konsistent fortjeneste, fordi denne strategien ikke er lett, må du forstå trenden, og til hvor de skal gå hvis vi allerede finner ut det, trenger vi bare å sette 3 par og det er veldig enkelt ingen teknisk eller grunnleggende nødvendig i løpet av denne strategien kalt som arbitrage, noen meglerfirmaer vil forbudt denne typen strategi, ikke så sikker på hvorfor, men det virker som om det virker som en sjarm hehehe well guys, dine hjemmekinoer er i dag, lære om hva er sikring, hva er organisk sikring, og hva er arbitrage når du klargjør disse 3 tingene, kom tilbake og les mine andre sider etter at du får konsistent fortjeneste fra froex, tro det, det virker som en magisk HUEHEHEHE. Ditulis oleh Forex Trader ForexAbiz Oppdatert klokken 4 47 PM. Postet av Aris Bisnis dan Peluang Usaha klokken 4 47 PM. Hvordan å være konsekvent lønnsom i Forex trading. Flertallet av detaljhandlerne sliter med å finne ut hvordan man kan være konsekvent lønnsom i Forex. trinnene du må ta for å hjelpe deg med profitt. First av alt, en handelsmann må finne ut hvordan man kan være lønnsomt. Som vanligvis kommer ned til å skape eller justere sine trading strategies. to passe trader s personlighet, trading tidsplan, fortjeneste og risiko appetitt. Dette er ikke spesielt vanskelig siden nesten alle populære strategier du finner online, til en viss grad er lønnsomme i det lange løp. Først og fremst vil jeg anbefale programvare som denne 007fx Usd chf Expert Advisor for Metatrader 4. Flertallet av detaljhandelshandlerne sliter med å finne ut hvordan de skal være konsekvent lønnsomme i Forex. S nedbryte trinnene du må ta for å hjelpe deg med profitt. Først av alt må en handelsmann finne ut hvordan man kan være lønnsomt. kommer vanligvis ned for å skape eller justere sine handelsstrategier. for å passe til traderens personlighet, handelsplan, fortjeneste og risiko-appetitt. Dette er ikke spesielt vanskelig siden nesten alle populære strategier du finner online er til en viss grad profitt i det lange løp. Som sagt bør enhver strategi historisk testes før bruk og dens gjennomsnittlige effektivitet måles. Du må også være klar over at historisk ytelse ikke er en nøyaktig representasjon av fremtidig ytelse og dermed ikke garanterer fremtidig suksess. En annen må en næringsdrivende utvikle en viss mentalitet for å kunne følge sin strategi konsekvent. Denne andre delen vil være det rådende emnet i denne artikkelen, fordi det ikke er veldig grunn til at mange avslutte Forex etter å ha mistet sine midler. overskudd fører ofte til tap. Hovedårsaken til at folk begynner å handle Forex er på grunn av pengene - det er ikke en hemmelighet. Problemet er at folk kan besette over fortjeneste, noe som igjen kan være deres undergang. En av de største hindringene i å lære hvordan å være konsekvent lønnsom i Forex trading er å jakte penger. Det er ingen tvil om at Forex trading kan være lønnsomt, men du må være tålmodig og realistisk. Et godt sted å starte er å glemme urealistiske mål og mål. Tanken om å tjene store mengder penger på noen få raske handler er ekstremt usannsynlig. Det kan være veldig flippende og over-selvsikkert at det blir det som fører til at du mister din første investering. Tidligere nybegynnere som følger kort langsiktige pris handlinger er utsatt for denne tankegangen. Omsetningen i denne gruppen av handelsmenn er høy og de mister sin kapital i løpet av noen få måneder. Du vil ikke være med i denne statistikken. I utgangspunktet er mange veteranhandlere lever med følelsen for å tjene penger du trenger å glemme å tjene penger. Ved å sette pengemålet høyt er en handelsmann plassert under mye følelsesmessig press. Det resulterer i en av de største feilene, dvs. overtrading. Vi kommer tilbake til dette senere. Som et alternativ til å fokusere på money. try fokuserer på å lære trading strategies. research hvilke handelsverktøy er tilgjengelige for you. see hvilke teknikker som synes å ha lydlogic. think hvordan de kan brukes i en strategi. Addit ionisk kan du studere hvordan markedene oppfører seg og lære hvordan bransjen fungerer - du vil bli overrasket over hvor mye å vite denne informasjonen kan hjelpe deg med å handle konsekvent. Aldri slutte å lære - markedene er stadig i endring, og hvis du vil ha konsistens, må du være i stand til å holde tritt og tilpasse seg disse endringene. Overtrading er villedende farlig. Overtrading er et annet ord for kurvebøyning eller markedsjakt og genereres av en feilaktig tankegang som beskrevet ovenfor. Overtrengning er et resultat av å se muligheter på markedet, ikke fordi de er faktisk der, men fordi en handelsmann vil at de skal være der for å tjene profittet, er han allerede mentalt satt for å gjøre Traders kanskje eller ikke klar over dette, og det er der bedragene kommer inn i spill. Det er to typer overtrading - for ofte og for mye. Vi er kjent for å være det motsatte av hvordan vi skal sikre konsekvent fortjeneste i Forex trading. Først, la oss ta vare på handel for ofte. I hans tale med tittelen Hvordan bli ute av deb t Warren Buffett sa at du trenger disiplin når du investerer. Du må vente til du ser den fete tonehøyde å svinge på fordi investering er et ikke-kallt streikspill. I baseball må du svinge på baner du ikke nødvendigvis liker. I forretninger trenger du ikke å svinge på noe Du kan bare sitte der, og hvis du ikke liker prisene, trenger du ikke å svinge dag etter dag, etter dagen, etter dagen, og det er ingen kalt streik. Du kan bare vente på det en gang i en måned når du som prisen, når du virkelig vet hva du gjør, og så svinger og du trenger bare et par svingninger. Hvis du overlegger samme prinsipp til Forex trading, er det fortsatt lyd. Bunnlinjen er. Trafikken gjør det ikke trenger å gjøre mye handel. bare å gjøre det rette er nok. Med tiden du kommer til trading en live konto, bør du ha en strategi med forhåndsinnstilte spesifikke betingelser for å komme inn i bransjer. Følg bare din egen strategi, og ikke handle når du bør ikke t. Den andre delen av overtrading handler for mye i n vilkår for volum. Mange sier at ubarmhjertig bruk er å skylde. Forex meglere tilbyr betydelig innflytelse på sine trading accounts. In teorien var dette opprinnelig. for å gi handelsmenn muligheten til å gjøre rimelig fortjeneste fra små investeringer thus. enabling mer folk til å se verdi i handel og bruke det som en tjeneste som meglere gir. I praksis, men det er fortsatt høy innflytelse som er vanlig for nybegynnere som er fristet til å maksimere deres potensielle fortjeneste, men istedenfor å maksimere deres faktiske tap. i detalj. Høy innflytelse er ikke i utgangspunktet en dårlig ting. Det tillater handel i større handelsvolumer, noe som resulterer i at en forhandler har mindre ledig margin til å spille med i tilfelle av drawdown. Høyere volumer betyr mer pip verdi - motoren til fortjeneste og tap. Men det er selgerenes valg å handle med et urimelig høyt volum som gjør en konto mer mottakelig for marginsamtaler. Som for innflytelse seg selv - om noe, er det der for å hjelpe en handelsmann som alrea dy forstår hvordan innflytelse fungerer og respekterer det. Lærdommen her er for å unngå over-trading. Nobody wins always. You kan spørre, hvordan fortsetter denne Forex traderen å vinne konsekvent. Vinning konsekvent i Forex har ingenting å gjøre med å vinne hele tiden , i hver handel. En kunne argumentere for å bruke ordet til å vinne helt, slik det kan. Misligholde deg til å tro at flaks er en faktor i Forex og CFD trading eller. at handel har likhet med gambling overhodet. Gambling har ingen plass i bærekraftig , vellykket Forex trading. Closing hver handel i fortjeneste er bare en trading urban myth. If vi snakker om hvordan å være konsekvent lønnsom i Forex på lang sikt. noen profesjonelle intraday handelsmenn kan være konsekvent lønnsomme på daglig basis. men ikke engang de kan vise en handelsrapport som det ikke inkluderer en eneste miste handel. Hvis du er en sår taper, kan du slite med Forex. Suksessfulle handelsmenn med tiår med erfaring bekjenner til mindre enn 40 av alle sine bransjer Ng lønnsom. Noen går så lavt som 20. Tricket er at de som er lønnsomme, gir nok til å dekke tapene og gi fortjeneste. Husk at dette er vanlig for langsiktige, trend-etterhandlere. Det tar mye av mental styrke til å innrømme feilberegninger i beslutningsprosessen din hvis strategien tillater det, og å lukke en tapende handel tidlig med et lite tap. Omvendt tar det omtrent like mye styrke å stole på deg selv og ikke lukke en vinnende handel for tidlig. Du må være pasient og ri trenden til den er ferdig. Det er mye sagt om handelsdisiplin, men veldig lite om organisasjon. Orden fører til konsistens og konsistens er hva denne artikkelen handler om. Alt begynner med handelsrutinen. Du trenger en streng plan som vil dekke det meste av din handelsaktivitet og vil hjelpe deg med å redusere tilfeldighetsfaktoren til et absolutt minimum. Hvis du tror at du ikke gjør det, blir du feil - du gjør. Mange nybegynnere handler om å utvikle negative handelsvaner. For eksempel overtrade en gang, få heldig, fortsett og slutt å tørke ut sin konto. Kan dårlige vaner være lønnsomme. Ja, men kan de være konsekvent lønnsomme. Nei, de kan t. Når en slik handelsmann har vunnet en gang, har hun forsterket en negativ handelsvaner som viser seg nesten umulig å bryte. Hvordan kan den personen nå handle forsiktig, og vet hvor mye det kan ha blitt gjort med flaks. Tradere mener at de er heldige, til de ikke er. Forståelse av riktige handelsvaner hjelper deg med å svare på hvordan du skal være konsekvent lønnsom i Forex trading. In konklusjon, her er en jukse ark for din stadig økende egenkapital kurven. La gå av forventninger. Velg en handelsstrategi du liker. Pass på at det har strenge betingelser for å komme inn og ut av handel. Ta det test før du stoler på det. til det og husk at det viste seg å være lønnsomt i testene dine. Ikke overtrer under noen tilstand. Oppgi alt for å analysere dine handler. Bruk dine langsiktige fremskritt fremfor kortvarig suksess eller fiasko. Gjenta øvelsen og du kan uunngåelig ly ende opp i en relativt liten gruppe finansielle handelsmenn som gjorde det. Husk, det betyr noe som skjer i gjennomsnitt og i det lange løp. En siste ting - ikke slash når trading. Research viser at folk som slash er mindre avanserte på å løse Logiske problemer enn de som sitter rett.

No comments:

Post a Comment