Friday 20 October 2017

4h Forex Trading Strategi


Enkel 4H Swing Strategy - 923 pips i 2 uker. Hei, jeg handler dette systemet i 3 måneder, fikk flere hundre pips og omtrent 50 på konto og jeg vil gjerne slå den til en EA. Det er veldig enkelt. Det er veldig enkelt. baserer seg hovedsakelig på prisbevegelse og det faktum at prisene liker å spore tilbake til trending, flytte gjennomsnittet og hoppe fra det, og skape sterke bevegelser. Siste 2 uker Resultater. PUSD 212 pips. EURUSD 712 pips. Dette systemet fungerer på alle diagrammer jeg foretrekker å bruke det på 4H og 1H diagrammer. Sørg for å backtest det før du prøver det på en hvilken som helst annen tidsramme. Det er gjort etter at prisen hopper fra Bollinger s Moving Average, når Moving Average er trending peker opp eller ned. Etter at prisen har hoppet fra MA Laget et sterkt sterkt lys for lange handler eller bearish for kort, stedstoppordre 1 pip over lyset for lenge eller under lyset for korte klokkeeksempler for klareringer. Stopptap er 1 pip under lavt av forrige felt for lange handler, og 1 pip over høyden av forrige strekkspredning for korte handler. Dette er hva dette systemet handler om. Stop Tap er trukket til 1 pip under laveste lav av siste 4 barer for lange handler og til 1 pip over høyeste høyde av de siste 4 barene for korte handler. Utganger gjøres bare av etterfølgende stop. I risikerer 2 å starte egenkapital på hver trade. That s om det Flere eksempler på bransjer kan bli funnet på bloggen min Jeg legger også inn ukentlige resultater der. Mange pips til oss alle. Hjelpe på å skape EA vil bli mye verdsatt. er laget etter at prisen hopper fra Bollinger s Moving Average, når Flytte Gjennomsnitt er trending peker opp eller ned. Etter at prisen har hoppet fra MA Laget et hausstarkt lys for lange handler eller bearish for kort, stedstoppordre 1 pip over lyset for lenge eller under lyset for korte klokkeeksempler for klargjøringer. I noen tilfeller i eksempler, berører du MA, i noen ikke - kan være sprett fra BB MA må kvalifiseres i flere detaljer. fxbs Entry blir gjort etter at prisen hopper fra Bollinger s Moving Gjennomsnittlig, når det bevegelige gjennomsnittet er tren ding peker opp eller ned. After prisen har hoppet fra MA Laget et bullish lys for lange handler eller bearish for kort, sted stopp rekkefølge 1 pip over lyset for lenge eller under lyset for korte Watch eksempler for clarifications. in noen tilfeller i eksempler bar berører MA, i noen ikke - kan hoppe fra BB MA må kvalifiseres i flere detaljer. Du har rett, dette er en del som er litt vanskelig å programmere. En gang når stearinlys kommer nær MA, gjør det ikke må berøre det, og enn et stearinlys i motsatt retning er opprettet - jeg vil ta handelen. Bounce er erklært etter stearinlys i motsatt retning er lukket. Etter en Bounce legger jeg ordrer over høy eller under lav for kort. Mer Spørsmål er velkommen. Du bruker bare BB og stearinlysmønster til enhver annen bekreftelsessignal. Phoenix bruker du bare BB og stearinlys et annet bekreftelsessignal. Bare BB og stearinlys. Bekreftelsessignalet er stearinlyset i motsatt retning som bekrefter sprettingen Etter det stearinlys er stengt Jeg legger stoppordrene. I diagrammene du viste inn før lyset i handelsretningen stengt, se det første diagrammet, et bearish stearinlys gikk nær til BB-linjen, så var neste stearinlys bullish, men du gjorde ikke kom inn på nært lys. M256 Hei, jeg handler dette systemet i 3 måneder, fikk flere hundre pips og omtrent 50 på konto, og jeg vil gjerne slå den til en EA. Det er veldig enkelt. Det er veldig enkelt. Det er hovedsakelig basert på prisbevegelse, og det faktum at prisene liker å gå tilbake til trending, flytte gjennomsnittet og hoppe fra det, og skape sterke bevegelser. Siste 2 uker Resultater. PUSS 212 pips. EURUSD 712 pips. This systemet fungerer på alle diagrammer jeg foretrekker å bruke den på 4H og 1H diagrammer. Sørg for å sikkerhetskopiere det før du prøver det på en annen tidsramme. Det er gjort etter at prisen hopper fra Bollinger s Moving Average, når Flytte gjennomsnittet er trending peker opp eller ned. Etter at prisen har hoppet fra MA Laget en bullish stearinlys for lange handler eller bearish for kort, plac e stop-ordre 1 pip over lyset for langt eller under lyset for korte klokkeeksempler for klareringer. Stopptap er 1 pip under lavt av forrige felt for lange handler, og 1 pip over høyt av forrige linjespredning for korte handler. Dette er hva dette systemet handler om. Stopptap er trukket til 1 pip under lavest lavt av siste 4 barer for lange handler og til 1 pip over høyeste høyde av de siste 4 barene for korte handler. Utganger gjøres kun ved stoppet. 2 av start egenkapital på hver handel. Det er om det Flere eksempler på bransjer kan bli funnet på bloggen min Jeg legger også inn ukentlige resultater der. Mange pips til oss alle. Hjelpe på å skape EA vil bli mye verdsatt.6 september 2013. Denne handelsstrategien er både enkel og effektiv Du kan handle noen få valutapar eller andre markeder sammen for å få litt spredning. Dette vil øke din sjanse til å fange en trend og redusere effekten av whipsaws og trading ranges. Rules Place 12 EMA og 30 EMA på USDJPY-diagrammet Timeplanet vil være 4H . For lang tid Langt inngangssignal vises når den raskere EMA, som er den 12 perioden en i dette tilfellet, krysser over den langsommere 30-tiden EMA i nærheten. Opprett kjøp rekkefølge 2 pips over høyden og stopp tapet vil være 2 pips under det lave av samme bar For shorts Når det er nært, har 12 EMA krysset og gått under 30 EMA. Opprett salgsordre 2 pips under baren med stoppfall 2 pips over høyden. Dette er en alltid i handelsstrategi. Hvis du er lang, må du vil gå ut og gå kort når et salgssignal vises. Denne strategien fungerer bra på lengre tidsrammer, 1H, 4H og Daglige diagrammer. Hvis du handler på daglige tidsrammer, kan du sjekke alle diagrammer en gang om dagen etter oppsettordrer hvis du finner signaler En mindre stressende, likevel lønnsom scenario. Recent Posts. Forex trading strategi 10 H4 Bollinger Band Strategy. Submitted av brukeren 24. desember 2007 - 04 09.Somgående strategi ble levert av Joe Chalhoub Takk Joe og god handel til alle. H4 Bollinger Band Strategy. Tools Bollinger Bands 20 TimeFrame H4 Valuta ALL. Denne strategien er ekstremt enkel, og jeg bruker den til å oppdage muligheter, og det er veldig bra. Hvis du åpner et H4 EUR JPY-diagram, og du setter inn Bollinger Bands 20-indikatoren, vil du se at båndene er rett og slett hvis du ser på diagrammet. en motstand og støtte Øvre bandet er en motstand, og det nedre bandet er en støtte Hvis du tar hensyn til diagrammet, vil du se at det meste av tiden prisen treffer øvre bånd, så går det tilbake til Lower Band, så hvordan jeg handler er veldig lett, jeg venter til prisen berører la oss si det øvre bandet og lukker under det ikke over det og vente til lyset blir dannet, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige Øvre bandet så legger jeg inn en kort handel med mål 100 pips eller til det berører Lower Band. Same ting når det berører det nedre bandet og stearinlyset lukkes over det, og neste stearinlys åpner over forrige nedre bånd, så går jeg langt med målet øvre bånd eller 100 pips du kan utvikle denne strategien som jeg gjorde, og du kan tjene mye, jeg lagde mer enn 800 pips denne måneden. Du kan sjekke nettstedet mitt for ytterligere hjelp. Hvis du tenker på denne teknikken og ser på diagrammet, er jeg sikker på at du vil utvikle denne strategien raskt og gjøre 99 vinnende handler. God Luck Joe Chalhoub. H4 Bollinger Band Strategi Del II. Tools Bollinger Band 20 TimeFrame H4 Currency ANY. This strategi er en videreføring av den tidligere strategien jeg sendte før Forex trading strategy 22. Denne strategien er veldig enkel, og du kan finne flere detaljer på Forex forum. Først åpne en valuta per eksempel EUR USD og H4 tidsramme, utgjøre passende bruddlinjer fra bollinger-bandet. Visuelle eksempler er på forex-forum. Vent nå til et lys bryter breakLine. Denne pause er ikke et handelssignal, vi må ha en ekstra bekreftelse her kom rollen som bollinger band. look på bollinger band øvre og nedre, hvis de begge er åpnet, noe som betyr at øvre bandet er UP og lavere båndet er NED, da er det en forvirring av en trade. Submitted av Thomas i desember 24, 2007 - 14 26.Jeg lurer på noe om hva du kommenterte, du vil se at det meste av tiden prisen treffer overbandet, så går det tilbake til Lower Band, så hvordan jeg handler er veldig enkelt, jeg venter til prisen berører la oss si øvre bandet og lukker under det ikke over det og vente til lyset blir dannet, når det er ferdig og neste lys åpnes under det forrige øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet 100 pips eller til det berører Nedre Band. Jeg forstår ikke av det, og det neste stearinlyset åpnes under det forrige Øvre bandet, så legger jeg inn en kort handel med målet. Hva mener du med å åpne under forrige bånd Hva skjer hvis prisen lukkes over overbandet og da kommer det tilbake til bandet Er det noen indikator for å legge inn en kort handel. Innlevert av Joe 25. desember 2007 - 04 12.Dear Ele, jeg legger inn gratis signaler på nettstedet mitt, besøk denne lenken bare registrer deg og logg inn på Gratis signaler Hvis du vil dra full nytte av mine signaler bli medlem på denne linken. Utgitt av Joe 25. desember 2007 - 04 29. Jeg vil forklare det igjen, jeg vil åpne EURJPY-valutaen på H4-tidsrammen Nå ser jeg et stearinlys som berører det øvre bandet, prisen går over det så under det venter jeg til dette 4 timers stearinlys er ferdig, hvis det lukter under øvre bånd og det bryter det ikke 2- ELLER hvis det åpnes over overbandet og lukkes under det, så jeg anser at øvre bandet er en motstand og jeg kort ved det nåværende avsluttende lyset, vil målet mitt være det nedre bandet eller 100 pips. Det er enkelt. Denne teknikken er grunnlaget for strategien min, sikkert jeg bruker andre ting med det for å bekrefte en handel, og det er veldig kraftig, kan du se resultatene sine på nettstedet mitt. God Luck Thomas. Sendt av Gift 26. desember 2007 - 13 40 Kjære Joe, Takk for at du deler dine ideer med oss. Hva skjer hvis prisen bryter overbandet og fortsetter oppover er det et langt signal Best regards, Gift. Submitted av Joe 27. desember 2007 - 07 36.Ikke nødvendig det jeg s ikke en begrensning hvis det bryter overbandet det vil bli der kanskje neste stearinlys det vil kolse under det, eller kanskje det vil fortsette som EURJPY gjør nå, det jeg gjør er følgende, kan vi si at prisen berører det nedre bandet og det lukkes over det ok da vil jeg gjøre LENGT med målet på øvre bandet, så hvis prisen går opp og berører øvre bandet, vil jeg ikke gå ut direkte Jeg venter til 4 timers stearinlys dannes, og hvis jeg ser det lukkes under det nedre bandet jeg vil gå ut av, hvis det lukkes over det, vil jeg vente på neste stearinlys hvis neste stearinlys lukkes under øvre båndet, jeg vil gå ut hvis det forblir over det jeg vil reservere det. Hvis du ser diagrammet godt, vil du oppdage mange ting, oppfordrer jeg deg til å fokusere godt på det. Innlevert av brukeren den 29. desember 2007 - 16 56.Jeg besøkte nettstedet ditt og la merke til noe på de oppslåtte resultatene. Du viser inntaks - og målgrensen og SL, men Limit er mye mindre enn din SL I utgangspunktet er du villig til å risikere si 50 pi PS av tap for å få 35 pips av gevinst Er ikke dette en virkelig forferdelig risikovinstforhold de fleste handelsfolk anbefaler et 2 1 eller 3 1 gevinstrisikoforhold.

No comments:

Post a Comment