Wednesday 1 November 2017

Forex Cargo Manila


Denne oppføringen ble postet av admin fredag ​​9. desember 2011. Les resten av denne oppføringen. Forex Cargo Filippinene ny adresse og kontakt info. Forex Cargo Balikbayan boksen forsøker alltid å betjene våre kunder best mulig. For å fremskynde leveransen av våre balikbayan bokser til vår kababayan på Filippinene, forex Filippinene flyttet til en større og bedre plassering Her er den nye adressen og kontaktnummeret til vårt Manila kontor. Forex Cargo Phils Inc 69 Marcos Highway San Isidro Cainta Rizal 1900 632 655-5830, 655-5788 PLDT 632 392-9650 Digitel. To planlegge en Forex Last balikbayan boks Pickup, ring 323 449-5468ments er stengt. Vårt frakt har over 16 års erfaring i balikbayan industrien Vår oppgave er å gi den filippinske samfunnet ytterst verdi for deres frakt behov Vi streber etter å gi en Premier Dør til Dør Balikbayan Box servicemitted til excellence og kundetilfredshet Vår rekord snakker om hva vi kan gjøre til det filippinske samfunnet i Storbritannia Trusted and p roven - Siden etableringen i Storbritannia i august 1999, har vi nå sendt mer enn 100.000 balikbayan bokser. Telefon 0208 813 7064.Fax 0208 797 5923.Address Unit 7 Alpha Estate Clayton Road Hayes, Middlesex UB3 1BB. Koble med oss. Reservert SMS bekreftelse når du sender penger. Forex World Australia. Hvorfor velge Forex. Hi Forex World, jeg vil bare takke dine ansatte for rask og effektiv forsendelse av mine 4 balikbayan-bokser de ankom, og ble levert i Manila til tider og i god stand Kan du levere 2 mer vanlige bokser til adressen min, vennligst jeg planlegger å sende dem de neste 2 månedene Mabuhay. Hello to everyone at Forex, Min pakke kom hit i Manila i går, høydepunktet på min og min datter s dag Alt var intakt og kom i god stand, jeg ville bare rose deg alle for den gode servicen og kommunikasjonen du holdt hos meg under hele transaksjonen, jeg spesielt verdsatt e-postoppdateringene fortelle meg hvilke ting som hadde kommet, jeg har recom Mended Forex World til flere mennesker og jeg selv vil benytte deg av tjenesten en gang igjen i år. Hei til alle på Forex, Min pakke ankom her i Manila i går, høydepunktet av min og min datter s dag Alt var intakt og kom i god betingelse Jeg ville bare rose deg alle for den utmerkede servicen og kommunikasjonen du holdt med meg i løpet av hele transaksjonen, jeg priste spesielt på e-postoppdateringene for å fortelle meg hvilke ting som hadde kommet. Jeg har anbefalt Forex World til flere personer, og jeg vil selv benytte seg av din tjeneste en gang igjen i år. Bare en kommentar til din tjeneste Jeg liker denne hele prosessen av deg så effektiv og mindre tidkrevende i forhold til et selskap som jeg brukte i minst en god 2 år Fra nå av vil jeg bare være sender penger gjennom etableringen din og jeg vil anbefale dette til alle vennene mine her i Canberra God jobb. RC - Canberra. Jeg vet at du har et veldig godt rykte, så jeg takker for din kompa ny s integritet og er glad for å gjøre forretninger med deg. Vi vil takke deg for at du er så presis og så rask i din tjeneste Vi har vært veldig imponert over din feilfri og levering og mottak av våre varer Vi vil gjerne kontakte deg i fremtiden for eventuelle overføringer for igjen å bli hyggelig overrasket over den overlegne ytelsen til FOREX. We har brukt FOREX for fraktkasser fra Australia til Filippinene før, og har vært veldig fornøyd med tjenesten. Nyheter og oppdateringer.

No comments:

Post a Comment